maanantai 8. joulukuuta 2014

Luukku 9.: Kuvapostaus *Joulu tulla jollottaa*

Huva Joulu.




5 kommenttia:

  1. Oonko totaalisesti seonnut, vai onko ton Susanin harja vaihdettu? Oon iha satavarma et se oli ennen oranssi?? :D Mut kivoja kuvasia :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmaan se ensimmäinen, nimittäin Susanin harja on ollut aina samanlainen. ; ) Ettet muistele Pyromaania?

      Poista
    2. No siis kyllä mä Pyron tiiän tai siis erotsn tosta mut oon varma et tonki ponsun oon oranssiharjasena nähny :D Hassua, ehkä näin unta oranssiharjaisesta Susanista XD

      Poista
  2. Onko siellä jo lunta ? Haha, minun mielestä teidän syyskisat oli vasta eilen ja nyt jo kenttä on täynnä luntaa näköjään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli pariinkin otteeseen, mutta ei ole enää. Ollapa kunnollinen talvi...

      Poista